با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر

محمود میرکی؛ مظفر یکتایار؛ نرگس اسماعیلی

دوره 9، شماره 2 ، بهمن 1400، ، صفحه 82-95

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.57542.1505

چکیده
  در این پژوهش شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی با استفاده از مدل سلسله مراتب اثر  مورد بررسی قرار می‌گیرد. روش تحقیق از نوع توصیفی ـ پیمایشی و‌ برای جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه توسط متخصصین تأیید گردید و باتوجه به نرخ ناسازگاری پرسشنامه ...  بیشتر